FRÅGESTUND!



har verkligen inte lust att blogga bitches,
så vi kör en frågestund hihi.
avslutas när vi har fått tillräckligt mycket frågor! *ler*

glöm inte att skriva vem frågan är till bitchez!

SKRIVET: 2011-08-05, kl 17:20:21 | PUBLICERAT I: Allmänt


Greger

till Linda mjaou:

hur kan du va så snygg? :$


Emma Ekman





*

1. tycker du jag är cool?

2. gillar du kameler?

3. vad är din favorit färg?

4. gillar du och ligga på mitt köksgolv?

5. tycker du blommor luktar öl?

6. är anabola steroider bra för marsvin?

7.. la du märke till den exta punkten i början på denna fråga?

8. vilket är ditt tur nummer? mitt är 8

9. blir du glad om jag ger dej choklad?

10. finns jultomten?

11. gillar du hundar?

12. är min hund söt?

13. har du badat i din pool?

14. tycker du om potatis?

15. finns vampyrer?

16. tror du på kärlek vid första ögon kastet?

17. är du homosexuell?

18. jag gillar din och patriks blogg, gillar du häst bloggar?

19. du öppna dörren och kom till ANDI LOOOOVE! tyckte du det var kul?

20. coca cola/pepsi?

21. vill du se på film med mej?

22. tycker du om mej?

23. jag tycker träd är fina, tycker du träd är fina?

24. vet du vilket mitt favorit bröd är?

25. tycker du att du är awesooome?

26. gillar du sam tha man?

27. kommer du prata med mej efter alla frågor?

28. tycker du 28 är en vackert nummer?

29. gillar du hår under armarna på tjejer?

30. gillar du mina katter?

31. vet du mina katters namn?

32. vill du ha ett jobb?

33. vad vill du bli när du blir stor?

34. hur gammal är jag?

35. önskar du att jag inte skrivit dom är frågornA?

36. vad står WTF för?

37. gillar du din familj?

38. tycker du om björklinge?

39. är du söt?

40. gillar du hästar?

41. tycker du jag är RanDoom?

42. gillar du glass?

43. vill du ha choklad? då skulle du tat me dej det, vart kommer det ifrån?

44. gillar du facebooks nya chatt?

45. är du en människa?

46. kommer jag från en annan planet?

47. är du aborterad? eller importerad?

48. gillar du människor?

49. tycker du om mina frågor?

50. ville du svara på min frågor?


laura

Hej hej, jag undrar om ni kan ha mer bilder i era inlägg? Linda: 1. Någonsin druckit alkohol? 2. Funkar popcorn dieten? Det var allt :-)


Emelie Lindberg ;)

visst är jag bäst :D


gabriella <3

sv; Ditt hår är väl naturligt?



Kan inte ni göra videoklipp ? :D



PUBLICERAT: 2011-08-05, 19:14:46 | URL: http://gabrielladaffour.devote.se
Roland<3

Till Linda!

1.Varför är du så söt?

2. Oskuld?

3. Är du nöjd att bo i bjk?

4. Nöjd med denna sommar?




jeppe

patrik hur mycket bög är du :s?


c.

fan vad nice blogg! :D



PUBLICERAT: 2011-08-06, 02:56:05 | URL: http://carolinesjondin.devote.se
c.

sv: tack! :D

allt bra idag?



PUBLICERAT: 2011-08-06, 13:12:25 | URL: http://carolinesjondin.devote.se
Anonym

hur många år är du?


e

linda sluta tönta dig,du var inte såhär förut :(<3,jävla fjorra hihhih xd


Sandra :)

gå gärna in på min blogg och hiss/diss på min nya hårfärg! :D



PUBLICERAT: 2011-08-06, 21:04:46 | URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
lassebassekassesasse

till patrik- varför är du så omogen att du fejkar att du köper en rosa plattång? fattig? <3


lussebullen

till the booooo,

1. gillar ni lussebukkar?¨

2. äter ni mkt godis?

3. vem är era bio?

4. varför>?

5. du är så snyyyg<3???

6. känner ni tallen?

7. har du kater?

8. ecky den bästy ingu


Linn

Jag tror redan jag kommenterat, men jag gillar verkligen LINDA MJAOU'S BLOGG.. så kommenterar gärna en gång till..Alla frågorna är till Linda, eftersom jag är hennes största FAAAAAAAAN!!



Singel / Förhållande

Killar / Tjejer

Bröst / Rumpa

Godis / Chips

Emma / JAAAAAAAAAAAAAAG (Linn)

"Cigg" / Vattenpipa (vp)



Hoppas dom här frågorna duger, dock är dom ju inte lika många samt lika roliga/intressanta som Emma's. Men jag gjorde väl ändå ett ganska bra försök. MvH Linn.



PUBLICERAT: 2011-08-13, 04:16:06 | URL: http://linnteresias.blogg.se/
Leffe

Vad har du på dig?

--->Patrik Boi<---


Arne

till patrik booi

- har du trosor på dig?



PUBLICERAT: 2011-08-14, 18:55:26 | URL: http://www.hurr-durr.com
Sofie Schilcher Ulwencreutz - Liten blogg i Uppsala

1. är ni seriösa eller ser ni ut sådära på fritiden

2. vad gillar ni mest att göra efter skolan eller sådära

3. är ni tillsammans ?



(skicka iväg en kommentar och säg att ni svarat) ^^



PUBLICERAT: 2011-08-24, 21:36:04 | URL: http://blacknightmare.blogg.se/
Anonym

Kan ni svara på frågorna eller????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: