Linda mjaou svarar!

chacha bitcheeeeez.
nu ska jag svara på min del av frågestunden hihi! :* eftersom ni tjatat så mke ...

1. tycker du jag är cool?
sv; asw, hihi .. viisst :*

2. gillar du kameler?
sv; asw omg, nej för dom är tiewp läskiga?!

3. vad är din favorit färg?
sv; rosa såklaaart!

4. gillar du och ligga på mitt köksgolv?
sv; asw, ja hihi.

5. tycker du blommor luktar öl?
sv; ehm, newj? eller asw, tiewp inte?

6. är anabola steroider bra för marsvin?
sv; asw, tror inte det? dom tål tiewp inte grillchips ialf :(

7.. la du märke till den exta punkten i början på denna fråga?
sv; omg nej haha! :*

8. vilket är ditt tur nummer? mitt är 8
sv; hm, måste va tiewp 2 och 8, för jag föddes den 28onde hihi!

9. blir du glad om jag ger dej choklad?
sv; asw nä, äter ju inte choklad! :(


10. finns jultomten?
sv; tiewp inte? eller asw, tror inte det ialf

11. gillar du hundar?
sv; ja hihi! speciellt chiuauor :*

12. är min hund söt?
sv; jaaa :*

13. har du badat i din pool?
sv; yes i have hihi :D

14. tycker du om potatis?
sv; omg, minns inte :o

15. finns vampyrer?
sv; näää

16. tror du på kärlek vid första ögon kastet?
sv; ja hihi. gör du? eller ska jag gå förbi en gång till? hihi nej asw jag dreeev :D

17. är du homosexuell?
sv; nej, eller det är väl när man tiewp tänder på döda människor? eller?

18. jag gillar din och patriks blogg, gillar du häst bloggar?
sv; asw nej ...


19. du öppna dörren och kom till ANDI LOOOOVE! tyckte du det var kul?
sv; jag tänker inte ens svara på den frågan ...

20. coca cola/pepsi?
sv; omg, cola såklaaart!

21. vill du se på film med mej?
sv; ja okej visst mm :*

22. tycker du om mej?
sv; asw, ja :*

23. jag tycker träd är fina, tycker du träd är fina?
sv; asw, helt OK! dom äe ju inte fula lix.

24. vet du vilket mitt favorit bröd är?
sv; jaaa, tiewp dom hära pågenlimpa

25. tycker du att du är awesooome?
sv; ja, jag om någon lix! :*

26. gillar du sam tha man?
sv; hihi jaaa

27. kommer du prata med mej efter alla frågor?
sv; tveksamt asw .. :(

28. tycker du 28 är en vackert nummer?
sv; hihi ja, föddes ju dååå :*

29. gillar du hår under armarna på tjejer?
sv; asw omg neeej, so not Linda mjaou - style. EUW.

30. gillar du mina katter?
sv; ja Gunnar och Nisse hihi :*

31. vet du mina katters namn?
sv; det var här jag skulle skrivit "ja Gunnar och Nisse hihi :*" men jag orkar inte ändra :(

32. vill du ha ett jobb?
sv; behöver inget jobb, har ju bloggen :*

33. vad vill du bli när du blir stor?
sv; rik, fast det är jag ju tiewp redan

34. hur gammal är jag?
sv; 13 :*

35. önskar du att jag inte skrivit dom är frågornA?
sv; dom är rätt jobbiga faktiskt :(

36. vad står WTF för?
sv; welcome to facebook tror jag

37. gillar du din familj?
sv; asw jaa

38. tycker du om björklinge?
sv; asw, jag tiewp gillar det ibland ..

39. är du söt?
sv; eh, ja? :p

40. gillar du hästar?
sv; asw ja

41. tycker du jag är RanDoom?
sv; ja och dryg just nu :(

42. gillar du glass?
sv; ja, men äter ju inte sånt!

43. vill du ha choklad? då skulle du tat me dej det, vart kommer det ifrån?
sv; omg kalle och chokladfabriken hihi :D

44. gillar du facebooks nya chatt?
sv; asw, visst

45. är du en människa?
sv; omg ja ..

46. kommer jag från en annan planet?
sv; JA

47. är du aborterad? eller importerad?
sv; asw, vad äe det?

48. gillar du människor?
sv; men jaaa

49. tycker du om mina frågor?
sv; asw, förlåt men nej :$

50. ville du svara på min frågor?
sv; viisst ..

51. hur kan du va så snygg? :$
sv; föddes så ;)

52. Hej hej, jag undrar om ni kan ha mer bilder i era inlägg?
sv; asw visst, om vi fortsätter blogga ..

53. Någonsin druckit alkohol?
sv; hihi asw nä aldrig hihi :*

54. Funkar popcorn dieten? 
sv; ja hihi, ni kan få se bild sen :D

55. visst är jag bäst :D
sv; hehe .. viisst :*

56. Kan inte ni göra videoklipp ? :D
sv; hihi visst :*

57. Varför är du så söt?
sv; sån jag är :*

58. Oskuld?
sv; hihi vill ni veta vaaa :* gullisar

59. Är du nöjd att bo i bjk?
sv; tiewp, ibland :*

60. Nöjd med denna sommar?
sv; jaaa den har varit fedt naiz :*

61. hur många år är du?
sv; hihi gissa :*

62. linda sluta tönta dig,du var inte såhär förut :(<3,jävla fjorra hihhih xd
sv; asw, va det en fråga eller? och vem är due? jag äe nte fjortis?

63. gillar ni lussebukkar?
sv; lussebukkar? vad äe det? :*

64. äter ni mkt godis?
sv; nej, äter bara popcorn!

65. vem är era bio? varför?
sv; asw, jag äe .. eller asw va? :o

67. du är så snyyyg<3???
sv; om jag är :*

68. känner ni tallen?
sv; asw jag äe väl inte dum i huvet heller? man kan inte känna träd? *suck*

69. har du kater?
sv; har ju patrik hihi

70. ecky den bästy ingu
sv; var det ens en fråga? :*

71.
Singel / Förhållande
Killar / Tjejer
Bröst / Rumpa
Godis / Chips
Emma / JAAAAAAAAAAAAAAG (Linn)
"Cigg" / Vattenpipa (vp)

72. är ni seriösa eller ser ni ut sådära på fritiden
sv; asw, ja? :*

73. vad gillar ni mest att göra efter skolan eller sådära
sv; tiewp, blogga, festa, vara i stan och shoppa osv osv :*

74. är ni tillsammans ? 
sv; hihi nej, patrik är bara min katt :*

75. Kan ni svara på frågorna eller????
sv; asw efter eller? gör det nu ju hihi :*

76. hur kan du va så snygg? :$
sv; vet inte hihi :*

jätte tråkiga svar jag vet men asw är tiewp jätte trött lix ..
puss på er! xoxo, know u love me!

SKRIVET: 2011-09-11, kl 02:07:39 | PUBLICERAT I: Linda mjaou


Sofie Schilcher Ulwencreutz

HAHAHAHA okej men vadå bor du i bjk ? :o



PUBLICERAT: 2011-09-11, 19:58:13 | URL: http://blacknightmare.blogg.se/
SCNU


SHolololo

omg, va rolig du är linda mjaou! asw love ya! :*


Sofie Schilcher Ulwencreutz

Jaså har vi ? :o var mera än vad jag viste :o vad heteru i efternamn ? :)



PUBLICERAT: 2011-09-11, 21:27:58 | URL: http://blacknightmare.blogg.se/
sofie schilcher ulwencreutz

svar: det har jag inget minne av men haha okej :) kram



PUBLICERAT: 2011-09-12, 18:39:51 | URL: http://blacknightmare.blogg.se/
sandra :)

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2011-09-13, 19:35:07 | URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
micha <3

fin blogg! :)



PUBLICERAT: 2011-09-26, 20:42:10 | URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
Hanna

ÄÄäÄÄÄÄÄhhh, du som tycker att du är så himla snygg, kan du inte visa din näsa eller??? Eller har du något att dölja för att du är så jävla falsk??????


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASSÅ VAFAN BÖRJA BLOGGA IGEEEEN!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bööörjaaa blogga igeeen wtf!!! ;o <3333333333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: