Linda mjaou + Krille booi = perfekt par?

chacha bitchez

aså hallå, jag har tiewp tänkt på en sak
Vore inte jag och Krille booi ett perfekt par? jag menar lixom
han har en fewtt bra blogg, och det har jag med,
han äe sjukt snygg, och det äe jag med
han äe blond, det äe jag med

jag menar lixowm, fewtt sött par vi skulle va!
eller vad säger ni bitches?

jag menar, båda är ju perfekta
så då lär ju vi va la ett perfekt par?

SKRIVET: 2011-07-25, kl 20:02:16 | PUBLICERAT I: Linda mjaou


Anonym

FATTA ATT INGEN VILL VA TILLSAMMANS MED FJORTISAR!!!


jadu

bara de att han typ e bög?


Anonym

ni skulle va as söta tillsammans!<3


jfdlsfjsldf

är det kul att vara fjortis?


Lovisa.

FJORTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS HEJHEJHEJ DU ÄR BARA 14 ÅR HAHAHAHHAHA FYFAN I HELVETES... DU ÄR VERKLIGEN FJORTIS HÖRRUDU


Hanna

HAHA. HAHAHAHAHHAHAH: AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.

ingen skulle vilja va tillsammans med dig, inte ens han.


hasse

en skam för bjk................... att ni orkar va så jävla fula !?


Findus

hasse vågar inte erkänna att han sitter och runkar när han läser bloggen :S


-

du vet att han är homosexuell va? (homosexuell betyder INTE att man tänder på döda människor, det är nekrofiler som gör det ditt blåsta fan) ^^



PUBLICERAT: 2011-12-22, 17:06:35 | URL: http://xx-drarryfeltcliffe.tumblr.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: