Svar på kommentar

Namn... om chillar gal1 hihi!:
DU ÄR EN FJORTIS VAFAN!!

sv: omg, hur kan du säga att JAG är fjortis?!
förmodligen är det du som äe fjortis eftersom du inte ens vågar skriva vem du äe,
och serri lixom .. om jag nu är en fjortis, kan jag få fråga VART någonstans?

JAG


EN FJORTIS


vart ser ni likheterna? INGENSTANS. precis.
tänk efter innan ni kommenterar bitches!

SKRIVET: 2011-07-15, kl 13:21:17 | PUBLICERAT I: Svar på kommentar


-

lilla gubben, du är fjortis. så det bara skriker om det. din stavning, du har toffsar på buxorna, du ritar in morrhår och har bilden som header, och det är inte bara en driv bild om du tar den som header.+ att din blogg är rosa, så är du inte fjortis är du bög. tro mej, jag är inte den enda som tycker de.


jeopardy

HAHAHAH! FY FAAN VA DU ÄR FJORTIS! KAN INTE BLI MER FJORTIS SOM DU! HAHAHAHAH!



PUBLICERAT: 2011-07-15, 14:46:22 | URL: http://dendu.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHA SER EXAKT LIKADANA UT FFS. kolla munnarna, sminket, håret, antisktuttrycket. där gjorde du bort dej sötnos :*


Anonym

Linda är inte någon fjortis! :D

Hon är den bästa bloggaren ever! :)


cuttarlars

SVERIGEDEMOKRATERNA


Joanna

Inte alls lika, vafan käftar ni om ?!



;)



PUBLICERAT: 2011-07-23, 14:43:46 | URL: http://joohannautanh.blogg.se/
Hon som tycker linda idiot är fejk !

Jadu, Linda.. Bilderna talar för sig själva.

Båda är dock lika fula, säkert du på båda bilderna!

Ditt hår är fejk, du skriver kommentarer på din egen blogg..

Ush.. fattar inte ens att jag läser inläggen här. Kan ju få aids eller nån smittande äcklig sjukdom eller virus i datorn.

Din fula mun är full med täckstift ser du det? Kanske behöver glasögon :o för du missar finnarna, elr nej.. det döljer du ju med 10 kg puder och foundation.

Juste ser även att en fågel slitit i dina ögon. :s

Disgusting! Och det betyder äckligt på engelska.

Och du tycker du själv är söt.. du behöver verkligen glasögon, det märks!!



Nu ska inte jag slösa mer av min dyrbara tid på en äcklig ful fjortis blogg. :S

Blir ju spyfärdig.


Anonym

Det gulliga är att ni seriöst tror att det är hon på båda bilderna, vilket det inte är, ni som tror det är helt jävla blinda.

- Hur jag vet att det inte är hon på båda bilderna?

Svaret är enkelt, jag träffar henne ofta. Puss.

Så, ni är dem som är idioter och tror att ni är så in i helvetes coola när ni spyr ut kommentarer som ni endast vågar 'säga' när ni sitter framför en skärm.


noohie

MÅSTE protestera här... det där är en kompis till mig, såå FUCK YOU BITCHES. du som anser att du inte är fjortis, du är en tvätt äkta jävla vidrig fjortis om inte annat uppmärksamhets HORA. dra åt helvete ditt äckliga skabb helvete!!



PUBLICERAT: 2011-09-25, 00:51:02 | URL: http://noohie.devote.se
NOOHIE

Aa shit jag kallade dig hora din lilla fitta. dö, släng dig i väggen eller bara ta livet av dig. så gör du världen en stooor tjänst ditt vidriga lilla skabb. fyfan. du är en fjortis. folk skrattar åt dig, du söker uppmärksamhet. skriver kommentarer på din egna blogg och leker nåt du inte är. vidiiiiiga lilla hor helvete. DÖÖÖÖ



PUBLICERAT: 2011-09-30, 09:17:38 | URL: http://noohie.devote.se
noohie

BTW. din blogg suuuuger röv



PUBLICERAT: 2011-09-30, 09:18:51 | URL: http://noohie.devote.se
Finaste Mawliin

Kanske du som ska tänka efter? de är OLAGLIGT att ta ANDRAS bilder. Bilden du nyss la upp är en ca 2-3 år gammal bild på mig. SÅ tkr inte du ska sitta å kalla mig fjortis b.la. tänk efter innan ni skriver saker, man kan inte kalla någon HORA när ni inte känner den! skärp er, och du kan fråga nästa gång du snor bilder. Fjortis är inte ett utseende, de är en stil, glöm inte de!



PUBLICERAT: 2011-10-04, 21:26:15 | URL: http://finastemaliin.webblogg.se/myselfmalin/
Finaste Mawliin

Bilden är tagen från google, tror även du tagit bilder där ifrån, ber dock om ursäkt om du tagit illa upp.



Vem har jag kallat hora?



sv: Bilden är tagen av MIG, på MIG. gör inte olagliga saker sorry, så lägg ner nu, ska man använda internet är de ju bra om man vet rättigheterna iaf. och jämnför inte min skönhet emot ditt utseende,



PUBLICERAT: 2011-10-08, 13:01:46 | URL: http://finastemaliin.webblogg.se/myselfmalin/
Finaste Mawliin

Jag tog bilden från google, inte från dej.

Och jag bad om ursäkt, eller hur? Tar bort den om det nu är ett problem, herregud.



Och vad är det för fel med mitt utséende? Menar du att jag är ful eller vadå?

Om det är det du menar så är ju det ungefär som mobbning? Och internet mobbning är inte heller lagligt, så om det var så du mena så säger jag som dej - ska man använda internet är de ju bra om man vet rättigheterna iaf.



sv: läs om kommentaren isf. skrev jag att du va ful? verkligen inte. trycker inte ner andra. bilden är tagen från min blogg, sedan har ngn tagit den, och nu tog du den av den som tog den av mig. lägg ner nu



PUBLICERAT: 2011-10-08, 18:26:27 | URL: http://finastemaliin.webblogg.se/myselfmalin/
ENSOM HATRAERANBLOGG

MEN VARFÖR LÄGGER NU UPP EN BILD PÅ EN KOMPIS SOM JAG KÄNNER OCH SKRIVER ATT HON ÄR FJORTIS HON VAR OSERIÖS HERREGUD ERA SMÅ F*OR LÄGG NER.. BTW DU ÄR EN FJORTIS OCH SER UT SOM EN HOR äclkiga unge


tkr du är ful bah så du vet

gud vad ful du är och du säger att du inte är fjortis du borde skämmas fuckface


sanna

vad söt du e din lilla hora <3

Svar: tack <3
aawesomeee.blogg.se


olivia <3 <3

du är en så jävla blåst 14tizzz så det inte finns är du dum i huvet elr


Anonym

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


Anonym

vilken ankmin :o


Anonym

FULA UNGE!


vem fan bryr sej

asså det ser ut som ni är så jävla mkt fjortis och ja jag äre det också!! kalla mig inte bitche! gör det och jag ringer snuten


Balle

Trodde att bilden under dig var dig också. -.-



PUBLICERAT: 2012-06-13, 21:48:16 | URL: http://ggg.blogspot.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: