veckans blogg

chacha bitchez
vi är med i veckans blogg på
http://evelincelise.blogg.se
va med ni också! eller förresten, va inte det .. ni har ändå ingen chans ;)


ska vi kanske börja med veckans blogg vi med?
hm .. om NI vill det så kan vi, så kommentera att ni vill att vi börjar med det isfl hihi.

men bitches, nu är det så atteee .. jag ska tiewp dra, ska dricka lite pepsi hihi :D
vet att bloggen är lite tråååååkig, skämt åsdio ..
jag och patrik booi bloggar ju satte, nej. den är inte tråkig.

ska bara lägga in en bild för att påminna er om hur snygg jag är :*


puuuuuuuuwss loooveeeeers!

SKRIVET: 2011-07-11, kl 23:23:44 | PUBLICERAT I: Linda mjaou


susanna

jag blir bländad av din skönhet, snygging ;)



PUBLICERAT: 2011-07-12, 00:23:39 | URL: http://susannaemeth.blogg.se/
Sandra

Jättefin blogg! :) Hur mår du idag då?



PUBLICERAT: 2011-07-12, 14:26:15 | URL: http://lillahsandra.blogg.se/
Sandra

sv: Tackar! Jodå,jag mår finfint jag med.



PUBLICERAT: 2011-07-12, 20:50:18 | URL: http://lillahsandra.blogg.se/
Linn

Ja börja med veckans blogg!



PUBLICERAT: 2011-07-13, 15:26:47 | URL: http://linnteresias.blogg.se/
Linn

Asså inte för att vara taskig :P... du liknar lite en fjortis men jag säger inte att du är en ... nästan alla fjortisar har en grej på näsan eller täckt över munnen ... du skriver som en fjortis ibland också :P som t.e.x tiewp,puuuuuuuuwss loooveeeeers och chacha bitchez och fjortisar skryter om sin snygghet eller skriver ni har ingen chans och jag har en kusin som är fjortis så jag vet hur dom är :P Du sminkar dig som en fjortis -.-'Du gör så där med din mun såd et liknar en fjortis!! SÅ säg inte att jag ljuger och fjortisar skriver också hela tiden typ bitchezz eller liknande !! :P


Snyggare en dig :P

Fjortisar som du :P -.-'' sluta ljuga att du inte är en och hatar dom !! Dom skryter sönder att dom är snyggare än andra .... 1 kg smink , skriver fjortis språk -.-'' som du gör så ljug inte !.....Och killen skämmer bara ut sig ... -.-'' vissa som jag ser ner på dig ! Så sluta tro att du är speciell ... -.-Så säg inte att du inte är fjortis !! Du är inte fin .. du är bara täckt av smink så ingen ser din fulhet ! Du kmr bli som Kissie ... så börja det är sånna som du som skapar rykten om dumma blondiner fast vissa är smarta .... och du var en av dom innan du blev en fjortis .... just nu ser nästan alla ner på dig !


Sandra

Du snygg ?? DU LIKNAR EN HOOOORA DIN FIIIITTA SUG AV PATRIK SÅ HAN BÖRJAR BLI EN KILLE :P !! ASSÅ SHIEET SKAFFA ETT LIV DU ÄR EN FJORTIS DU SKRIVER SOM EN FUCKING FJORTIS SÅ DRA ÅT HELVETE !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: