Svar på kommentar

Hon som tycker linda idiot är fejk ! om Svar på kommentar:
Jadu, Linda.. Bilderna talar för sig själva.
Båda är dock lika fula, säkert du på båda bilderna!
Ditt hår är fejk, du skriver kommentarer på din egen blogg..
Ush.. fattar inte ens att jag läser inläggen här. Kan ju få aids eller nån smittande äcklig sjukdom eller virus i datorn.
Din fula mun är full med täckstift ser du det? Kanske behöver glasögon :o för du missar finnarna, elr nej.. det döljer du ju med 10 kg puder och foundation.
Juste ser även att en fågel slitit i dina ögon. :s
Disgusting! Och det betyder äckligt på engelska.
Och du tycker du själv är söt.. du behöver verkligen glasögon, det märks!!

Nu ska inte jag slösa mer av min dyrbara tid på en äcklig ful fjortis blogg. :S

Blir ju spyfärdig.

sv;
Hej! Ja det är jag på båda bilderna, därför dom är lika snygga.
Mitt hår är inte fejk, vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det för att ni ska förstå
ATT MITT HÅR ÄR NATURLIGT PLATINA BLONT! *suck*
& jag behöver inte kommentera bloggen, ni gör det så bra själva ;)
Anledningen till att du läser vet jag, för du älskar den .. ;) u can't get enough.
Om vår blogg skulle ha virus skulle det bero på att jag är sjukt snygg!
Använder inte täckstift, det är läppstift hjärtat. Jag använder nästan aldrig foundation,
för min hy är perfekt (precis som resten av mej) har inga finnar.
Jag vet vad disgusting betyder, jag har mvg i engelska :)
Nej jag behöver inte glasögon, om det är någon av oss som behöver det så är det du ..
för jag jag är sjukt snygg, vet att du ockå tycker det ;)

Puwss på dej, antar att vi ses snart igen! :*
I know u love me! /xoxo Linda mjaou



edit: ouuups bitches, ett litet missförstånd av moi. det är INTE jag på fjortis bilden!
det är jag på den övre. puss.
;*

SKRIVET: 2011-07-26, kl 11:54:40 | PUBLICERAT I: Svar på kommentar


LOVISA

det roliga är att man ser på bilderna att du har utväxt där av att det är mörkare vid hårbotten


Svar på Lovisa som skrev en kommentar på det jag skrev!

Lovisa har rätt, man ser vilken fin mörk utväxt du har lilla gumman.

Och du.. om man kollar på bilden.. där du var mer fjortis än nu om man zoomar in pannan ser man att du har 2 små finnar i ansiktet..

Och fint att din hals är ljusare än ansiktet på headerbilden.. den fula till vänster med fågelskit i ögat.

Och en sak, jag är hellre lebb än att älska dig! :e

Fulaste patetiska människa som finns som tror du kan likna kissie.. Asså, lilla gumman. Lång väg kvar tills du härmat henne riktigt.

lycka till att få såna som älskar din blogg.

Haha om jag skulle se dig nån gång så skulle jag garva ihjäl mig. :E

Hoppas du inte ser ut som att du ska på halloween fest när du ska gå ut.. Då menar jag spöka ut dig så som du gör på dina ''Fewt'' äckliga bilder.

Förresten.. ja mvg i engelska.. Undrar vad du har i svenska, med tanke på att du inte kan stava. :e Utan måste ha w i varje ord. :e

Asså gud..

Detta är nog den sämsta driv bloggen någonsin.

Hahaha.. Du snygg.. nä.

Fulaste lilla skitungen på 12 år som sminkar sig, tar kort och lägger ut på en ful liten blogg.

Hahaha..

Gud..


-

Haha för det första, om ni tycker att hon inte är snygg, titta på er själva då ? ;) NI har säkert skiiit mycket finnar! :D

Och för det andra, om ni inte gillar bloggen, läs inte råå :D

Själv älskar jag den, för jag älskar att läsa bloggar. så snälla, väx upp lovisa.


fuck u

jävlar vad fula ni är äckelfjårtisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: