Svar på kommentar ..

Svar på Lovisa som skrev en kommentar på det jag skrev! om Svar på kommentar:
Lovisa har rätt, man ser vilken fin mörk utväxt du har lilla gumman.
Och du.. om man kollar på bilden.. där du var mer fjortis än nu om man zoomar in pannan ser man att du har 2 små finnar i ansiktet..
Och fint att din hals är ljusare än ansiktet på headerbilden.. den fula till vänster med fågelskit i ögat.
Och en sak, jag är hellre lebb än att älska dig! :e
Fulaste patetiska människa som finns som tror du kan likna kissie.. Asså, lilla gumman. Lång väg kvar tills du härmat henne riktigt.
lycka till att få såna som älskar din blogg.
Haha om jag skulle se dig nån gång så skulle jag garva ihjäl mig. :E
Hoppas du inte ser ut som att du ska på halloween fest när du ska gå ut.. Då menar jag spöka ut dig så som du gör på dina ''Fewt'' äckliga bilder.
Förresten.. ja mvg i engelska.. Undrar vad du har i svenska, med tanke på att du inte kan stava. :e Utan måste ha w i varje ord. :e
Asså gud..
Detta är nog den sämsta driv bloggen någonsin.
Hahaha.. Du snygg.. nä.
Fulaste lilla skitungen på 12 år som sminkar sig, tar kort och lägger ut på en ful liten blogg.
Hahaha..
Gud..

sv;
men aså  omg! det är ingen utväxt? det är äckta, har aldrig rört en blekning .. ?
och omg, vilket liv. sitter och letar upp finnar i mitt ansikte?

den fina mena du? tack! lätt att skriva fel :*
vad har du emot homosexuella?

alla älskar vår blogg, du med hjärtat! :)
har mvg i svenska också, har mvg i alla ämnen!

vad menar du med driv blogg?
och hjärtat, tänk om .. 12 år? man har inte ens betyg då!

I know u love me! :) /xoxo Linda mjaou

SKRIVET: 2011-07-27, kl 00:05:50 | PUBLICERAT I: Svar på kommentar


Anonym

hahahahahhahaha


Johanna

Nu måste jag få säga en sak här.

Det är väl hennes val att se ut som hon gör, inte erat.

Lägg er inte i folks liv, jag kanske inte tycker det är så snyggt att sminka sig så, eller så moget att betè sig som vissa gör, men det är HENNES liv.



Jag skulle aldrig med mening gå in och hacka på personer, i mina ögon är alla lika mycket världa, hur mycket smink man har på sig, eller vad man har för kläder på sig.

Så bryr jag mig om mina vänner, för dom tar mig som jag är, och jag dom som dom är !



Kram.





PUBLICERAT: 2011-08-17, 17:04:21 | URL: http://johannaeriikssons.blogg.se/
Ann Söderberg

Hej du är fjortis

jag använder dig till ett arbete i skolan.

puss snäckan


Tommy

Men va fan lol. :'D Hadd typ den bästa garv attacken här. Thanks for da lulz, man!

Jah bara hoppas att du är inte seriös, nobody finds this shit attractive, I tell ya.



Men I alla fall, Det hät var inget personligt, men jag slår vad om att du ser bättre ut utan smink.


bina.

Hejsan din äckliga blåsta fjortis med vitt hår som en gamling och fågelskit i ögat!



Jävligt dålig smak du har som tycker att det där är snyggt. Äckligare människa får man leta efter.

"xoxo Linda mjao" är det ditt lilla bäbis språk?

Kul att du får bra betyg i skolan. Dina lärare måste driva med dig! Hur gammal är du?

Jag går INTE in på din blogg för att jag "älskar dig" för det gör jag absolut inte, du tror att alla gör det men det är ju det jag säger, fjortisar har ingen hjärna. Ditt omogna beteende förstör vår värld! Och tro inte att Justin Bieber tycker om dig för det är bara såna som dig som förstör hans rykte.

När kommer fjortisar dö ut?

Du och den där jävla patrikboii är exakt lika skabbiga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: