Svar på kommentarer

Anonym om Svar på kommentar:
HAHAHAHA SER EXAKT LIKADANA UT FFS. kolla munnarna, sminket, håret, antisktuttrycket. där gjorde du bort dej sötnos :*

sv;
aså är du serri eller .. ? jag säger bara en sak, OMG.
jag äe ju f*r f*n helt normal? Att jag är söt vet jag redan, och jag gjorde verkligen inte bort mej.
ni som gör det!

jeopardy om Svar på kommentar:
HAHAHAH! FY FAAN VA DU ÄR FJORTIS! KAN INTE BLI MER FJORTIS SOM DU! HAHAHAHAH!

sv;
aså omg, jag är inte fjortis? serri, vad är problemet?
Jag ser varken ut som en fjortis eller beter mej som en?
ni äe ju bara avundsjuka på mitt platinablonda hår & mitt perfekta utseende!;)

- om Svar på kommentar:
lilla gubben, du är fjortis. så det bara skriker om det. din stavning, du har toffsar på buxorna, du ritar in morrhår och har bilden som header, och det är inte bara en driv bild om du tar den som header.+ att din blogg är rosa, så är du inte fjortis är du bög. tro mej, jag är inte den enda som tycker de.

sv;
en fråga, vart kom patrik in i bilden i mitt inlägg .. ?
och omg vad trött jag blir bitches. Varken jag eller Patrik är fjårtisar!
Bloggen är rosa för att rosa äe fedt fint? man är inte fjortis för det lix?
och han är inte bög heller.



Fast nu är det ju så att jag inte tar åt mej bitches, för vet ni vad .. ?
Jag vet ju själv att jag inte äe fjortis lixom?
Och att ni är avundsjuka märks ju långa vägar, men inte så konstigt ..
vem vill inte va som oss?;)
Perfekta, gal1 snygga och ha en av dom bästa bloggarna i Uppsala .. ;)

Puwss bitches, I know u love me! / xoxo, Linda mjaou

 

SKRIVET: 2011-07-15, kl 16:27:53 | PUBLICERAT I: Svar på kommentar


Emma

vad betyder FF.S ?



fett finast syster ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: