Svar till Sandra

Sandra om veckans blogg:
Du snygg ?? DU LIKNAR EN HOOOORA DIN FIIIITTA SUG AV PATRIK SÅ HAN BÖRJAR BLI EN KILLE :P !! ASSÅ SHIEET SKAFFA ETT LIV DU ÄR EN FJORTIS DU SKRIVER SOM EN FUCKING FJORTIS SÅ DRA ÅT HELVETE !

sv; omg, kallade du mej nyss hora?! hur lågt kan man sjunka .. ?
du skriver till en person du inte ens känner att hon äe hora osv, väx upp vafan.
att du är avundsjuk på mitt naturliga platina blonda hår och mitt perfekta utséende är ju uppenbart.
följ dina egna råd hjärtat och SKAFFA ETT LIV! omg.
men .. jag förstår att du är avundsjuk, vem vill lix inte vara som moi? ;)

Snyggare en dig :P om veckans blogg:
Fjortisar som du :P -.-'' sluta ljuga att du inte är en och hatar dom !! Dom skryter sönder att dom är snyggare än andra .... 1 kg smink , skriver fjortis språk -.-'' som du gör så ljug inte !.....Och killen skämmer bara ut sig ... -.-'' vissa som jag ser ner på dig ! Så sluta tro att du är speciell ... -.-Så säg inte att du inte är fjortis !! Du är inte fin .. du är bara täckt av smink så ingen ser din fulhet ! Du kmr bli som Kissie ... så börja det är sånna som du som skapar rykten om dumma blondiner fast vissa är smarta .... och du var en av dom innan du blev en fjortis .... just nu ser nästan alla ner på dig !

sv;
Hej Sandra *suck* (samma IP-adress)
Okej, såhär är det .. Jag är ingen fjortis, och jag hatar dom.

1. Dom äe tiewp fett dryga
2. Dom tror att dom är snygga
3. Dom har tiewp 5kg smink

Jag äe inte dryg, jag VET att jag är snygg och jag sminkar mej knappt? omg lixom.
Jag tror inte att jag är speciell,  jag vet det. Jag har ingen fulhet att dölja gumman,
Jag äe inte fjortis, jag äe smart, och vadå fjortis språk? jag skriver la normalt? omg.

& du, Sandra gumman, jag vet att du älskar mej och våran blogg.
Och du kommer nte bli lika snygg som jag genom att låtsas att du tycker att jag är ful.

Puwss puwss, I know u love me ;)

SKRIVET: 2011-07-24, kl 13:48:38 | PUBLICERAT I: Svar på kommentar


Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika



PUBLICERAT: 2011-07-24, 15:19:31 | URL: http://bodypalace.blogspot.com
Hater

men åhhhh din fjortis lägg ner!!!


Anonym

Haha asso guud, ja började verkligen garva när jag läste de där. Vadå inte fjortis? Du ser då fan ut som en! ;) O de är bara jobbigt att läsa din blogg. Hur skriver du egenligen? :o Haha. Skrattretande. Och tro inte att ja sitter och läser din blogg ofta bara för att ja kommenterar nu. Nej de här va bara pinsamt att läsa, lär dig skriva så kanske du inte är lika pinsam ;)

Pusspuss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: